بازدید سرزده استاندار خراسان جنوبی از مرکز ارتباط مردمی ۱۲۲

معتمدیان در جریان این بازدید از روند انجام کار و نحوه پاسخگویی به سؤالات و درخواست های مردمی اطلاع یافت.

وی با مرور مسایل و مشکلاتی که از چند ساعت قبل به این مرکز منتقل شده بود، به تک تک افرادی که با مرکز ۱۲۲ تماس گرفته بودند، ارتباط تلفنی برقرار کرده جویای علت ارتباط شان شد.

اطلاع از نحوه پاسخگویی اپراتورها در مرکز ۱۲۲ ، نتیجه کار و اقدام شرکت آب و فاضلاب در راستای رفع مشکل مطرح شده، از مواردی بود که در این گفتگوهای تلفنی مدنظر استاندار قرار داشت.

شایان ذکر است: روز شنبه ۷ تیرماه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که با دستور کار آبرسانی به روستاها برگزار شد، ضمن تأکید بر افزایش سرانه آب روستائیان به ۱۲۰ لیتر در جریان آبرسانی سیار، از مردم خواسته شد تا موارد کم آبی و بی آبی را از طریق شماره ۱۲۲ مرکز ارتباطات مردمی شرکت أب و فاضلاب استان  گزارش نمایند.

بازدید استاندار از این مرکز با هدف اطلاع از روند پاسخگویی به سؤالات و درخواست های مردم در همین زمینه بود.

/خبرگزاری برنا

۰
قبلی «
بعدی »
علی مهاجرانی فرد

Founder & Ceo Orpf.Ir , MudCity.Ir | Seo Manager BirjandMyCity.Ir | Progammer | Gamer

  • instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *